آئین نکوداشت خدمات داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با حضور مسئولین هلال احمر استان وجمعی از داوطلبان در سالن شهدای امدادگر مرکز علمی کاربردی مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۵۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶ 26 December 2018

به گزارش تابناک رضوی، در این مراسم که از سوی معاونت داوطلبان هلال احمر خراسان رضوی به منظور تجلیل از اعضا داوطلب برگزار شد؛مدیرعامل ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ،معاونین وجمعی از داوطلبان هلال احمر استان حضور داشتند.

دکتر سید مجتبی احمدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در این آئین نکوداشت با اشاره به اینکه بزرگترین عرصه خدمات ما مربوط به حوزه داوطلبان است، گفت: ما دربرابر تلاش داوطلبان برای تسکین آلام بشری به خود می بالیم وامروز برای همه این عزیزان آرزوی توفیق داریم.

وی با اشاره به جهان متلاطم امروز وافزایش حوادث در زندگی انسانها افزود: اعضاء داوطلب هلال احمر به ایجاد جامعه ای تاب آور در مواجهه با حوادث وسوانح کمک می کنند.

مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی گفت: خدمت در بخش های داوطلبی همواره به عهده داوطلبان هلال احمر است واین نوع خدمت باعث افزایش ظرفیتهای  جمعیت هلال احمر می شود.

شایان ذکر است در این مراسم برنامه های شاد ومتنوعی از قبیل اجرای گروه سرود ژنده پیل ، استند آپ کمدی و..اجراشد و همچنین به داوطلبان برتر و برگزیده از هر شهرستان خراسان رضوی هدایا ولوح یادبود اهدا گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار